HARDWARE: Przed sprzedażą nasze produkty przechodzą szczegółową kontrolę serwisową. Polega ona na całkowitym rozebraniu produktu i usunięciu kurzu z układu chłodzenia. Nowa pasta termoprzewodząca została nałożona pomiędzy chłodnicę a procesor i kartę graficzną, co gwarantuje stabilną i niską temperaturę podczas dalszego użytkowania. W razie potrzeby wymieniane są również thermalpady, czyli podkładki przewodzące ciepło wokół procesora CPU i GPU.

   

SOFTWARE: Po montażu laptopy i komputery przechodzą czystą instalację systemu operacyjnego Windows 11 oraz jego aktywację. Następnym krokiem jest pobranie aktualizacji i najnowszych sterowników niezbędnych do bezproblemowego korzystania z urządzenia.

  

TESTY: Gdy system jest już zaktualizowany pod każdym względem, kolejnym krokiem są benchmarky i stress testy. Dla niewtajemniczonych – są to programy, które badają poszczególne urządzenia przy maksymalnym obciążeniu. Zmierzone wykresy i temperatury potwierdzają w 100% stan podzespołów. W przeciwnym wypadku ujawnią się niedociągnięcia, które następnie skorygujemy.

    

GWARANCJA: Pomimo wszelkich starań mających na celu zminimalizowanie wad, może dojść do uszkodzenia produktu lub jego niestabilności. Należy pamiętać, że jest to urządzenie elektroniczne i może ulec awarii nawet bez widocznych przyczyn. W tym celu udzielamy 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI (zgodnie z Ustawą o sprzedaży towarów używanych), a w niektórych przypadkach i na towary nowe 24 MIESIĘCZNEJ. Oferujemy możliwość wykupienia gwarancji na okres do 36 MIESIĘCY.

  

     

REKLAMACJA: Jeżeli zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy, z góry przepraszamy. Jesteśmy tylko sprzedawcami. Gwarantujemy jakość produktów, na których jakość nie mamy wpływu. Dlatego prosimy o odrobinę cierpliwości.

 
Przede wszystkim SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI za pośrednictwem FORMULARZA REKLAMACJI znajdującego się poniżej. Opisz problem, okoliczności jego wystąpienia i podaj wszelkie informacje, które mogą pomóc w wyjaśnieniu problemu. W wielu przypadkach możemy Ci pomóc zdalnie i zawsze będziemy starać się to zrobić. Oczywiście, tylko jeśli tego chcesz. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości, czas odesłać towar do nas w celu naprawy. W takim przypadku prosimy o staranne zapakowanie przesyłki i odesłanie jej na adres podany w nagłówku Warunków handlowych.

   

OKRES ROZPATRYWANIA REKLAMACJI: Zgodnie z prawem mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, jednak zawsze staramy się rozwiązać problem jak najszybciej. Pamiętamy, że komputery stały się nieodłączną częścią naszego życia i użytkownicy muszą mieć je w domu tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za zaufanie.