Nasze produkty, czy to laptopy do gier, komputery do gier czy karty graficzne, przed sprzedażą przechodzą dokładny przegląd serwisowy. Polega to na całkowitym demontażu i usunięciu brudu i kurzu z układu chłodzenia. Pomiędzy chłodnicę procesora a kartę graficzną nałożona jest nowa pasta przewodząca ciepło, która zapewnia stabilną i niską temperaturę do dalszej eksploatacji. W razie potrzeby wymieniane są również podkładki termiczne lub podkładki przewodzące ciepło wokół procesora i karty graficznej. Po zakończeniu przeprowadzana jest czysta instalacja systemu operacyjnego Windows 11 i jego aktywacja na laptopach i komputerach, ponieważ Windows 10 wkrótce zakończy  wsparcie. Jeśli jesteś zainteresowany możemy ponownie zainstalować starszy system Windows 10. Następnie pobieramy aktualizacje i najnowsze sterowniki, które są potrzebne do sprawnego działania komputera. Po zaktualizowaniu systemu we wszystkich kierunkach, w następnej kolejności następują testy porównawcze i testy warunków skrajnych. Dla niewtajemniczonych są to programy testujące indywidualny sprzęt do jego pełnego potencjału przy maksymalnym możliwym obciążeniu. Poszczególne wykresy i zmierzone temperatury potwierdzają 100% stan podzespołów. W przeciwnym razie ujawni niedociągnięcia, które zostaną następnie wyeliminowane.

     

Pomimo wszelkich starań mających na celu zminimalizowanie wady, czasami może dojść do uszkodzenia lub niestabilności produktu. Należy pamiętać, że jest to elektronika i może wykazywać usterkę nawet bez oczywistych przyczyn. W tym celu udzielamy GWARANCJI na okres 12 MIESIĘCY (zgodnie z ustawą o sprzedaży towarów używanych), w niektórych przypadkach oraz na towar nowy jest to wówczas 24 MIESIĘCE, patrz Zasady reklamacji.

    

Jeżeli nie miałeś szczęścia i zakupiony u nas produkt popsuł się, z góry przepraszamy. Teraz rozwiążmy to razem!

W pierwszej kolejności SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI korzystając z poniższego FORMULARZA REKLAMACYJNEGO. Opisz problem, okoliczności, w jakich wystąpił, oraz wszelkie informacje, które mogą przyczynić się do wyjaśnienia przyczyny problemu.

  

 
W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Państwu zdalnie i zawsze będziemy się o to starali. Oczywiście pod warunkiem, że będziesz się tego trzymał. Dopiero po wyczerpaniu wszystkich możliwości nadejdzie czas na wysłanie towaru do nas w celu naprawy. W takim przypadku prosimy o jego staranne zapakowanie i przesłanie na adres wskazany w nagłówku Regulaminu.

 

  

OKRES GWARANCJI podany jest każdorazowo w opisie towaru, a na fakturze jest podany w nazwie zakupionego przez Państwa produktu pod oznaczeniem GWARANCJA 12M lub GWARANCJA 24M. Faktura, która zostanie automatycznie wysłana na Twój adres e-mail po utworzeniu zamówienia, służy jednocześnie jako CERTYFIKAT GWARANCYJNY.

 

Zgodnie z prawem mamy 30 dni na ROZWIĄZANIE REKLAMACJI, jednak zawsze staramy się rozwiązać problem w jak najkrótszym czasie. Pamiętajmy, że komputery stały się istotną częścią naszego życia.

    

   

W przypadku niektórych produktów odnawianych, zwłaszcza notebooków do gier lub poszczególnych komponentów komputerów do gier, gwarancji udziela również producent. Możesz to sprawdzić, a w przypadku awarii zająć się tym bezpośrednio w serwisie konkretnego producenta. Jest szybciej, bo w przypadku poważniejszej wady postępowalibyśmy w ten sam sposób. Jeśli jesteś zainteresowany, chętnie Cię poprowadzimy. 

   

W poniższych linkach, po wpisaniu numeru seryjnego swojego produktu, znajdziesz informacje dotyczące gwarancji i trybu jej obowiązywania, jeśli ma to zastosowanie. NUMER SERYJNY ZNAJDZIESZ: Na pudełku produktu lub na spodzie produktu, na białej etykiecie pod oznaczeniem SN lub S/N itp. Po zarejestrowaniu niektórych produktów bezpośrednio na stronie producenta można także uzyskać przedłużenie gwarancji lub wykupić dodatkową gwarancję.

  

    

  

LINKI DO GWARANCJI PRODUCENTA:

      

   

 https://customercare.acer-euro.com/customerselfservice/CaseBooking.aspx?CID=CZ&LID=CZE&OP=1

 

https://www.amd.com/en/support/kb/warranty-information/warranty

 

  https://www.asus.com/pl/support/warranty-status-inquiry/

 

https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360033067832-Corsair-Limited-Warranty

 

  https://www.dell.com/support/contents/pl-pl/category/warranty

 

https://www.gainward.com/main/support.php?lang=en

 

https://www.gigabyte.com/pl/Support/Consumer/Warranty

 

  https://support.hp.com/pl-pl/check-warranty

 

https://supporttickets.intel.com/s/warrantyinfo?language=en_US

 

https://www.kingston.com/pl/company/warranty

 

  https://pcsupport.lenovo.com/us/pl/warranty-lookup#/

  

https://pl.msi.com/page/warranty